Zamknij

Zarzecze. Niechciana dzielnica Niska?

14:12, 13.12.2019 Jacek Wasil Aktualizacja: 10:24, 14.12.2019
Skomentuj

O Zarzeczu ostatnimi czasy jest głośniej. Zasługą tego stanu rzeczy jest znaczny wzrost przestępczości. Mówi się, że jak narkotyki, to tylko tam, jak rozróba to pod klubem muzycznym, a to znowu wybudowali market, zagrażający lokalnym sklepikom, którego budowę podobno już kilkukrotnie okradziono z materiałów i narzędzi. Jakby tego było mało, to jacyś niegodziwcy zniszczyli figury świętych przy kościele, następnie tablicę upamiętniającą przejściowy obóz dla Żydów, a chwile później spalono dwa busy dostawcze przy samej remizie strażackiej. Policyjnych interwencji domowych też nie jest wcale tak mało.


Zarzecze zamieszkuje około 2,5 tys. osób. Poniektórzy nazywają ich  „Pamularzami” – cokolwiek to teraz oznacza, to np. Pamułą nazywana jest zupa owocowa zabielana śmietaną. Czy więc „Pamularze” to ludzie lubiący/robiący tego rodzaju strawę? A może to tylko regionalizm, w którym jest to określenie przeznaczone dla hodowców bydła i trzody chlewnej.

Nic nie zmienia faktu, że opinia o Zarzeczu jest coraz gorsza. Starsi mieszkańcy są zdziwieni, że niegdyś spokojna rolnicza wioska zmieniła się niechlubną dzielnice Niska, której nawet zimowego utrzymania ulic, nikt nie chce się podjąć.
 

(Jacek Wasil)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(86)

TomekTomek

2 50

A to Zarzecze to jakas wioska rybacka czy co? 15:02, 13.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pamulapamula

18 0

rolnicza :) 15:12, 13.12.2019


reo

He maxHe max

9 43

No samo to Zarzecze dzielnica niska he he 17:30, 13.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adamo Adamo

12 50

Nisko dzielnica Stalowej Woli he he 17:35, 13.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahHah

29 1

Hah bardzo śmieszne :D przypomnijmy z sobie z historii co było pierwsze, Nisko czy Stalowa Wola, większość z was stalowiaki macie nizanskie korzenie, gdy wasi przodkowie, pracując na terenie zakładów huty wprowadzali się do nowego osiedla robotniczego albowiem Stalowa nie była niczym więcej i gdyby nie Huta dziś była by znana jedynie jako malutka wioska Pławo ;) 20:51, 13.12.2019


BananowyNapletekBananowyNapletek

52 1

Spalone busy należą do dilerów z Zarzecza, sami zresztą je spalili, dziwnym trafem akurat tej nocy co spłonęły stały na tym parkingu, jeden przy drugim, gdzie normalnie zaparkowane były na podwórkach, u chłopaków, chłopaki trochę dorobili się na na narkotykach, postanowili, że zostaną biznesmenami transportu (firma "cyt_trans") Mają jednego głupawego kolegę co jego ojciec ma firmę transportową, a że do tego trzeba mieć łeb na karku oni się przeliczyli, biznes im nie wypalił, nowe auta stały i nie jeździły to je ustawili jeden obok drugiego i podpalili. Oczywiście każdy wie, że tak jest, ale niewiedzacych informuję. 23:45, 13.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiesio co jest magiswiesio co jest magis

4 1

Nie mieszkam na Zarzeczu od paru lat i cieszę się. Patrząc na to co piszecie na internecie bando prostaków bez szkoły to jest mi smutno. Uważacie sie za jakaś elitę a to właśnie taka elita intelektualna jak ja będąc profesorem musi robić. Boli was was *%#)!& poprostu, bo ani nie macie pieniędzy bo szkończyliście jakieś zawodówki lub studia dla ułomnych intelektualnie(np. zarządzanie) a ogranieczenia intelktualne nie pozwalają wam wziąć się za prowadzenie jakiejś działalności(legalnej czy nielegalnej). Pozdrawiam wszytkich prawdziwych Pamularzy mam nadzieję, że wróce na tą piękną "przestępczą" wioskę i na starość będę odpoczywał przy dobrym dymku. 17:23, 14.12.2019


cytacyta

48 3

Jakie pomyslowe ćpuny, najpierw spalone audi teraz busy. Czy oni sa na tyle *%#)!& myslac ze firmy ubezpieczeniowe tak latwo dadza wyłudzic od siebie pieniadze.
Bananowy napisz cos wiecej o tych durniach. Juriiego miejsce jest za kratami tak gdzie przesiaduje jego obecny chłopak haha 08:54, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WW

44 0

Dwa ostatnie komentarze !!!! Oczywiście policja w Nisku nic nie wie. Zaskoczeni? 13:38, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WW

52 0

Jeszcze jedno pytanie. Ilu komendantów policji w Nisku było od 2010 r. i dlaczego? 13:41, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dumny PamularzDumny Pamularz

19 19

Żeby rozwiać wątpliwości pana redaktora to przezwisko "Pamularze" pochodzi właśnie od zupy owocowej, która dawniej była tu popularna, inna sprawa że jeszcze kilkadziesiąt lat temu było tu dużo sadów. Dalej niestety w Zarzeczu pod względem przestępczości jest jak jest, ale to również wina policji, która robi a raczej udaje że coś robi. Natomiast nazwanie 3 tyś. Zarzecza (bo tyle podaje GUS) dzielnicą Niska to dla nas obraza bo do Niska nam daleko, a historycznie to być może mamy dłuższą historię niż Nisko. Kiedyś się mogą się w Nisku zdziwić, jak im się ta przeistaczająca z rolniczej w usługowo-gospodarczą dzielnica zbuntuje :) 14:54, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoniekBoniek

24 1

Policja? O czym wy piszecie, Policja stoi i tylko łapie za prędkość.
Zrozumcie że Policja boi się zadzierać z niektórymi osobami z Zarzecza bo może to źle się dla nich skończyć dkategi udają że nic nie widzą. 14:56, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Głos rozsądkuGłos rozsądku

22 21

Primo, Zarzecze to nie dzielnica Niska, radzę się dokształcić Panie Redaktorze w kwestii podziału gminy.
Secundo, mieszkańcy Zarzecza tworzą wspólnotę większa niż 2,5 tysiąca, tu również proszę o zdobycie wiedzy i nie są w stanie odpowiadać za jednostki, które działają szkodliwie na rzecz społeczeństwa i dobro wspólne. Dodatkowo, skąd pewność, że poczynione uszkodzenia zostały dokonane przez właśnie Zarzeczan? Wyciąganie pochopnych wniosków to nie powód do chluby redaktorskiej, radzę zbadać sprawę dogłębnie, a potem się wypowiadać na łamach portalu informacyjnego.
Tertio, uważam, że podatki pochodzące z ponad 100 przedsiębiorstw Zarzecza silnie zasilają budżet gminy, także nie sądzę, że jakiekolwiek podziały wpłynęłyby pozytywnie na stan finansowy gminy Nisko.
15:02, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoniekBoniek

18 18

A jeszcze jedno do Redaktora, "dzielnica" ? Naprawdę? Zarzecze to bardzo duża wioska, zamieszkują ją już niewiele ponad 3 tyś osób. W Zarzeczu jest dużo zakładów pracy i to naprawdę bardzo duży. Nisko nie może sobie pozwolić na oddzielnie Zarzecza od Gminy bo bardzo duzo na tym straci. Wioska odprowadza duży podatek wlasmie ze względu zakładów
15:03, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z ZrzZ Zrz

20 16

Zarzecze to Zarzecze a nie dzielnica Niska, zawsze tak było i tak będzie. Starsi "Pamularze" pamiętają jak była to gmina. A że Nisko nas traktuje tak a nie inaczej to trudno. Ale podatki z dużej ponad 3000 miejscowości to lubią nie mówiąc o ponad 100 firmach, gdzie największa w gminie jest w Zarzeczu. A ludzie z Zarzecza nie mogą być tak źle odbierani i traktowani przez pojedyńcze jednostki, które robią miejscowości złą opinię. 15:11, 14.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pamularzpamularz

13 2

niestety odkąd kod pocztowy mamy jako Nisko i uliczki mają logo Niska to jesteśmy "dzielnicą" i wstyd mi za tych łobuzów co robią tyle gnoju
15:14, 14.12.2019


CiekaweCiekawe

16 1

To może czas to zmienić? 15:23, 14.12.2019


OjojOjoj

16 16

Redaktor bardzo odważny, chyba trochę nie myślał pisząc ten artykuł i nie wpadł na to że może to zdenrwować "Pamularzy" 15:20, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

41 2

Skoro Zarzecze niechcianą dzielnicą Niska jest to może niech się jej Nisko pozbędzie? Myślę że 90% Zarzeczan się ucieszy z takiego obrotu spraw :) 15:33, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szczepan ZRZSzczepan ZRZ

4 19

Ja tam był wolał rzeby Zarzecze było dzielnicom stalowej bo wtedy miałbym tańsze bilety na staluwke. 16:33, 14.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZolnierzZolnierz

2 10

Juz niedlugo spotkasz sie z osoba pod ktora sie podszywasz. Szczerze wspolczuje tobie i calej rodzinie 20:09, 14.12.2019


BlackBlack

2 5

Dobrze widzieć że ktoś zrobi porządek z konfidentami 20:37, 14.12.2019


Miriam grzyBOFSKIMiriam grzyBOFSKI

4 15

Mówcie se co chcecie ale Zarzecze to jest najmocniejsze w niżańskiam powiecie... i like boys... 16:43, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drwaldrwal

3 15

Dla wszystkich konfidentów już niedługo wojna i wychodzę z lasku zrobić pif! paf!
ps.Mam IP kilku osób (cyberghost i jego darmowa wersja nie uchroniła, trzeba było kupić serwerownie oddzielną albo chociaż pofatykować sie o wynajęcie ruskiego spota). 17:29, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

150 koła kłade na bl150 koła kłade na bl

8 16

Banda fr@jerów z (Śmiet)niska pisze, że niby jesteśmy dzielnicą. Zarzecze ma tradycje siegającą grodu znad Sanu. Za niedługo się odłaczymy od was ścieki.
Dzieje się i będzie się działo! ZRZ trzęsie wami. 18:20, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rolnik z zarzeczarolnik z zarzecza

2 13

*%#)!& nisko ten śmietnik społeczny.
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba. Dymy DYmy do rana 18:25, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nikt waznyNikt wazny

11 0

Palą sie auta a za niedlugo wybija sie miedzy soba bo konfidentow nie brakuje!!! i bedzie spokój Święty. Za duzo filmow sie naogladali i wydaje im sie ze sa najlepsi. 19:26, 14.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

drwaldrwal

0 3

"gdzie drwa rąbią tam wióry lecą wyjaśnienie"
ch.uj@ wiesz widać ;) my długo będziemy się dobrze trzymac i mieć na ZRZ 20:07, 14.12.2019


GeneralGeneral

1 13

Obys przezyl ten weekend 20:11, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MajorMajor

0 16

Ktos podpisal wyrok na swoje zycie 20:12, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YertYert

3 11

Zarzecze nie jest takie źle jak oni piszą... ma bogatą histori3 i w ogóle to nieprawda co pisze. Mamy ty wszystko kościół biedronka wszystko jest 20:27, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Or...Or...

1 11

Nisko nigdy nie będzie takie jak zqrzecze 20:28, 14.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RNIRNI

0 0

I całe szczęście 16:40, 08.02.2020


AdriannaAdrianna

1 5

Wiele złego się dzieje Ale to wszyscy mieszkańcy tego nie robię przecież... źle się dzieje Ale cóż nam zrobić...miejmy nadzieję że będzie lepiej i się los odwróci dla nasz wszystkich...tak tak czasem bywa że się dzieje Ale.. tak to jest to nasze zarzecze 20:30, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZarzeczaninZarzeczanin

2 10

Nisko jest nie lepsze. Też się cały czas coś dzieje... jak wszędzie na świecie... 20:32, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadzikTadzik

2 14

Narkotyki są wszędzie w sklepach. To znaczy alkochol 20:34, 14.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NACZELNIKNACZELNIK

0 0

Zgadza sie 17:48, 24.12.2019


MarekMarek

12 1

A czy w zarzeczu jest coś pozytywnego? 20:37, 14.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

3 0

Nowa droga wojewódzka 21:09, 14.12.2019


1983rr1983rr

2 16

Niby wieś Ale jest tu jak w mieście i można by było Dec prawa miejskie 20:40, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwiatowySwiatowy

18 0

Na całym świecie są takie rzeczy wszędzie się coś dzieje 20:42, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IrakkIrakk

14 0

Niezła jaja 20:46, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZrzzZrzz

2 14

Każda miejscowość ma swoje źle strony...niestety ale to ludzie nie miejscowości są winne 20:49, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jonasz Jonasz

17 6

Po komentarzach widać jacy ludzie mieszkają. Tylko zasady kłótnie i grożenie jeden drugiemu. Jasne że nie miejscowość winna ale miejscowość tworzą właśnie ludzie. Pamularze to w znacznej części źli ludzie. 21:08, 14.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

11 1

Zawiść i kłótliwość to jedno. Ale większość z nas jest normalna i chce po prostu, żeby tu była cisza i spokój, dobro wspólne nie było niszczone i żebyśmy mogli czuć się we własnej miejscowości bezpiecznie. Tylko tyle, a każdy niech robi co uważa za słuszne, za bardzo patrzymy na innych a nie na siebie jak to my Polacy. 21:50, 14.12.2019


TadeuszTadeusz

11 0

Ludzie proszę skończcie te klotnie 21:47, 14.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jak tak możnajak tak można

21 13

Naprawdę nie rozumiem tych złych opinii o Zarzeczu, przeprowadziłem się tu ze Stalowej 5 lat temu i naprawdę nie narzekam, przyjaźni ludzie, dostęp do wszystkiego, drogi trochę gorsze ale to już winna Gminy. Ludzie są naprawdę bardzo w porządku a że z 5 gówniarzy załatwia swoje biznesy to nie powód żeby psuć opinię całej miejscowości, świat się nie kręci wokół narkotyków, a że w Zarzeczu są osoby co tym handlują to tylko i wyłącznie winna Policji a nie mieszkańców.

Tym artykułem obraża Pan mnie mimo, że nie pochodzę z Zarzecza tylko tu zamieszkuję. Pan piszę głupoty, jakby tu była jakaś patologia, przecież ja tu mieszkasz i widzę jak jest. Mieszkając w Stalowej w bloku tam to dopiero patologia, w nocy strach wyjść przed klatkę a tu z żoną spaceruję wieczorami i nikt mi nigdy nic nie zarzucił. Moje dzieci normalnie chodzą do szkoły , wszystko pięknie funkcjonuję. Tym artykułem obraził Pan osoby pochodzące z Zarzecza jak i ich mieszkańców, może wcześniej wypadało zrobić jakąś obserwację zanim wypisywać bzdety.

Co do pomnika Żydowskiego to zrobili to osoby wracające z Sydney kierujący się w stronę Niska. Pan piszę jakby wszystkie te zdarzenia robiły osoby z Zarzecza a to nie prawda !!! 22:02, 14.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pamularzpamularz

0 0

widocznie masz dużą wiedzę nt tego kto co zrobił.Może zgłos to na policje? :) 07:07, 15.12.2019


TutejszyTutejszy

23 15

Pan redaktor tym artykułem obraził większość mieszkańców Zarzecza. Jak się nie wie lub nie ma jakiś danych to się nie powinno pisać głupot:
- dzielnica Niska - od kiedy? Chyba coś mnie musiało ominąć bo nie wiedziałem, że już jesteśmy tylko osiedlem Niska.
- liczba mieszkańców mocno zaniżona w stosunku do rzeczywistości, no ale się pan redaktor nie pofatyguje żeby sprawdzić oficjalne dane.
- Pamularze, ta wstawka to po to żeby artykuł przedłużyć? Wszyscy wiedzą, że to od słynnej zupy owocowej z Zarzecza, którą jeszcze Gospodynie Wiejskie nie raz podają na różnych imprezach w gminie. Ale wstawka o hodowcach bydła i trzody chlewnej wstawiona, bo coś trzeba napisać.
- zimowe utrzymanie ulic - niech pan burmistrz przeznaczy odpowiednie środki to chętni się znajdą - nikt za darmo tyle dróg gminnych nie odśnieży, no ale propagandowo jak to świetnie brzmi.
- market zagrażający lokalnym sklepikom - to co większość Zarzecza cieszy uznane za minus - wreszcie można duże zakupy u siebie zrobić i nie trzeba do Niska specjalnie jeździć, co dla starszych osób jest dużym ułatwieniem, plus wreszcie będzie taniej - jak lokalni sklepikarze mieli monopol i dyktowali ceny z kosmosu to było dobrze hahah. Inna sprawa, że małe sklepy na taką miejscowość to był śmiech na sali.
- winni wielu zniszczeń nieznani - niekoniecznie muszą być to mieszkańcy Zarzecza, a osoby wracające z imprez - w końcu policja nie ustaliła tego, ale przyczepić się też warto.
Ogólnie poziom artykułu śmieszny, czasem lepiej nic nie pisać niż pisać głupoty. Zarzecze jest takie jakie jest, ale pod względem mieszkańców nie jest gorsze od innych miejscowości. 22:40, 14.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jacekjacek

0 0

czy ty jestes reprezentantem wiekszosci? :) 18:36, 15.12.2019


Gość Gość

5 0

Dobrze ze są osoby,ktore potrafią napisać prawdę. Zgadzam się z Pana/Pani zdaniem. 23:15, 15.12.2019


Klw Klw

12 2

Pamuła to nie wieś to stan umyslu;) 08:06, 15.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

... ...

0 1

Uczymy się od knydlaków :) 09:47, 15.12.2019


%%

5 13

Panie Redaktorze Pan nie wie co pisze - to Nisko będzie dzielnicą Zarzecza. 08:07, 15.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StwStw

3 9

Ci ludzie którzy piszą bzdury i pomawiaja ludzi z zazdrości powinno być namierzone ip i wyciagniete konsekwencje j...C spoleczniakow 08:28, 15.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZniesmaczonaZniesmaczona

10 11

Redaktor z bożej łaski bierze się za temat, o którym nie ma pojęcia. Czy nie ma w Nisku ludzi kompetentnych, którzy mogliby zredagować artykuł, który byłby na jakimś przyzwoitym poziomie??? 08:33, 15.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZarzeczeZarzecze

20 0

Zarzecze to piekna wies , dlatego sami musimy o nia dbać, a wszelkie zło należy jak najszybciej wyeliminowac. Jak wszedzie zdarzaja sie czarne owce, dlatego jesli widzimy jakis problem z mlodzieza itp.nalezy zglaszac jak najszybciej na policje, przyjada spisza, podejma interwencje ale wandale nie beda czuc sie bezpieczni!
Problemem w naszej społeczności jest rownież to iż mieszkancy nie interesuja sie sprawami wsi, widze to na spotkaniach z naszym " sołtysem". Na spotkania przychodzi znikoma garstka ludzi, przeważnie starsze osoby których problemem jest to że maja o jedna latarnie mniej na ulicy niz by chcieli.
W Zarzeczu jest wiele do zrobienia ale niestety gospodarz sie zbytnio nie interesuje.

Od dłuzszego czasu obserwuje parking koło domu kultury. Z tego co zauwazylem firma budowlana z naprzeciwka urzadzila sobie prywatny parking, składowanie materiałow, czesto rozładowywane są tam tiry przywożące materiały. Nawierzchnia asfaltowa jest niszczona, przystosowana jedynie na auta osobowe a nie tiry, czy wózki widłowe. Ogrodzenie jest od dłuzszego czasu uszkodzone. Dlatego też postaram sie zgłosic problem do soltysa o zamontowaniu bramy wjazdowej na parking aby korzystali jedynie z parkingu, osp, goscie weselni, kibice podczas meczu, czy pracownicy swietlicy a nie prywatne firmy, czy nudzaca sie mlodzież.

Dlatego też apeluje do WAS mieszkancy bierzmy udział w spotkaniach sołeckich, zgłaszajmy problemy nie bądzmy obojetni.

Jesli byli by chetni mozemy zorganizowac spotkania majace na celu dobro naszej spolecznosci, co mozna zrobic aby zylo sie lepiej :)


09:40, 15.12.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mój Mój

3 0

Mówisz że ludzie nie chodzą na spotkania A właśnie dzisiaj jest spotkanie o 8.15 dlaczego nie poszedłeś 10:10, 15.12.2019


NACZELNIKNACZELNIK

0 0

No bez jaj....Nie powiesz mi,ze wozek widlowy wazy wiecej niz auto osobowe. :) 17:56, 24.12.2019


(*_*)(*_*)

0 0

Przede wszystkim zacznijmy od tego, w Zarzeczu nie ma i nigdy nie było dobrego gospodarza. Stachu Pliszka to się nadaje do wypasania kóz, do niczego innego niestety już nie. Mieszkańcy maja jak chcą, Pliszkę trzeba wywieźć na taczkach, bo póki będzie sołtysem to niestety, ale dalej będzie tak jak jest! 21:46, 26.01.2020


PanJanPanJan

16 6

Zarzecze "niechcianą dzielnicą Niska" - a może raczej Nisko jest "niechcianą gminą" ? Większość mieszkańców ucieszyłaby się z oddzielenia od Niska, a i finansowo jako gmina wiejska na pewno byśmy na tym skorzystali. Nowosielec też specjalnie szczęśliwy z przynależności nie jest. W kwestii dewastacji - racja. Autor przy okazji słusznej krytyki posuwa się jednak do złośliwości, a wręcz arogancji. Uogólnia swoje opinie na całość mieszkańców, przywołuje jakieś przezwiska, "wypomina" nam hodowlę trzody, nazywa nas "dzielnicą"- bardzo nieprofesjonalne. Wygląda jak jakaś prowokacja. 12:58, 15.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Z47Z47

3 1

Szkoda że Nowosielec jest tak daleko bo razem spokojnie moglibyśmy stworzyć fajną gminę. Takto gmina w Zarzeczu składać się może tylko z Zarzecza, bo innych chętnych nie ma. Ci co należą do Pysznicy i Jarocina mają tam dobrze, Huta na nas jest cięta. Może Wólka by chciała, ale też raczej mało prawdopodobne. Zobaczymy może kiedyś doczekamy się lepszych czasów. 14:05, 15.12.2019


Jestem z zarzecza Jestem z zarzecza

0 12

*%#)!& baranów z niska he Zarzecze rok 2020 *%#)!& nisko he he nisko *%#)!& było cały czas 13:28, 15.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 10

He he nisko *%#)!& co to jest gmina *%#)!& jo pies 13:33, 15.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DzielnicowyDzielnicowy

10 6

Uderz w stół a norzyce się odezwa :) Widac ze najwięcej do powiedzenia maja ci co najmniej wiedza bo dzielnica to jednostka podziału administracyjnego obejmująca część jego terytorium: ulice, osiedla lub zwyczajowa nazwa części miasta. Może i ta wiocha jest kilka km od miasta ale administracyjnie należy do Niska dlatego kod pocztowy jest do Niska, nazwy ulic z herbem Niska, władze w Nisku wiec nie chce się pamularze nie unoszą dumą lub niech sobie zrobią referendum i się odłączą ??
ps opiekun policyjny tzw Dzielnicowy jest nazwany tak bo? ? 18:33, 15.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EchEch

10 0

Pod tym względem ma Pan rację, bo taki podział istnieje, ale Zarzecze jest bądź co bądź oddzielną miejscowością i o tym należy pamiętać. Natomiast nasze wzburzenie wynika głównie z buty i arogancji Niska względem nas. I Pan też tak nas traktuje nazywając tak a nie inaczej i pisząc to w ten a nie inny sposób. Więc proszę się nie dziwić że nas to boli bo podatki płacimy jak wszyscy, a jak coś trzeba u nas zrobić czy o coś zadbać to właśnie jesteśmy tą "niechcianą dzielnicą" mimo, że miejscowość ma potencjał do rozwoju, szczególnie gdy powstanie tu węzeł komunikacyjny. No ale niestety kolejny burmistrz Niska traktuje nas góry i nas nie słucha, zrobią asfalt na 200m ulicy na rok i twierdzą, że coś robią, a tak naprawdę nic nie dzieje się tu pozytywnego. Wodę dalej mamy beznadziejną. O śmieciach i ich odbiorze czy dbaniu o drogi w zimie nie ma co mówić. Do strefy przemysłowej w Nowosielcu droga zrobiona za grube miliony, chociaż tam nic nie ma jeszcze, a my nie możemy się doprosić o kilkaset metrów asfaltu do strefy w Zarzeczu gdzie działa już spora firma. Nie chcemy się kłócić, chcemy tylko żeby nas nie obrażano i traktowano równo z innymi "dzielnicami" gminy. 21:56, 15.12.2019


Nikt waznyNikt wazny

7 1

Drogi "Ech" masz racje podzielam Twoje zdanie,
ale niestety w Zarzeczu pojawiło sie kilku "gniotów" bo inaczej nie mozna ich nazwać. Tak jak ten ktory wrocil dawno temu z Italii ten ktory "pociesza" żonę przyjaciela i myślał i mu sie uda stworzyć " mafię " czy "Camorre" a moze " 'Ndràngheta" a jesli oglądał jakies stare filmy to "Cosa Nostra". Gdyby to byly lata 90 to juz dawno by wąchali bratki od dołu. Ale oni maja wladze! Jaka? A taka ze mieszkańcy Zarzecza się ich boją i milczą!!!!! I nic nie robią w tym kierunku. Zarzecze ma dobrą przeszłość o którą powinniśmy dbać! Jako jedyna w szkole kiedys napisalam wypracowanie z okresu "II wojny światowej " o bohaterstwie Zarzecza. I dzis mam sluchac "redaktora" czy wpisów kilku dupkow i ćpunów???? Ktorzy dbają o to zeby kasa byla, za dragi i zeby strzał zaliczyć?? Jeszcze zeby to byla tylko marycha to ok !!! ale ta " syntetyczna cocaina dla biedaków" ktora niszczy komorki mózgowe!!@ Kupcie sobie płyn do mycia felg, chlor i środek na karaluchy pomieszajcie i wyjdzie wam taniej!!! Takie gów.no kupujecie u tych pseudomafiozów. Życie weryfikuje wszystko i na te " gnioty" z Zarzecza tez przyjdzie kolej!!! Egoisci, indywidualisci..... to do "was" ( nie pisze z duzej litery bo nie zaslugujecie na to, mam na mysli tych biznesmenów ktorzy sie dorabiaja na ludzkiej krzywdzie. I do matek i ojców... nie nie bądźcie hipokrytami.... nieeeee moje dziecko nieeee, moje dziecko jest mądre nigdy nie zrobi głupoty, właśnie ono zrobi to czego nie oczekujecie sie od niego. Spójrzcie im w oczy i zobaczycie ze maja problemy. Jest mi przykro naprawde przykro, bo tyle dobrego sie dzieje w Zarzeczu mamy mozliwosć się wybic a kilku dupków "Wam" to psuje. Tak Wam..... bo ja tam nie mieszkam juz wiele lat, ale pamietam dawne czsy. I gdyby bylo jak dawniej to to dziadostwo ktore sie teraz panoszy to juz dawno by chodzilo bez zębów. Moj udzial w tym wszystkim juz byl..... teraz kolej na Was . Dbajcie o nasza Wieś i nie pozwólcie jej zniszczyc przez kilku baranów. Beeeeee 00:14, 16.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZiggyZiggy

1 0

A gdzie można to wypracowanko przeczytać? 23:51, 30.12.2019


CiachaczCiachacz

3 4

Skąd jesteś? Z Zarzecza?, Nie z zadupia!!!
Pan i władca Zarzecza Ciacho wielki. 04:24, 16.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnyobiektywny

11 4

Poziom przedstawionego artykułu poniżej krytyki .
Twórcy tego artykułu nie wróżę dużych sukcesów w zawodzie, jeżeli obiektywnie nie podejdzie do tematu i porządnie nie przygotuje się do napisania tekstu.
Ps. Jaki związek z przestępczością w Zarzeczu ma "pamuła", " hodowcy trzody chlewnej" i "utrzymanie dróg"? 09:17, 16.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POPiSPOPiS

14 6

Ciekawe kiedy mieszkańcy Zarzecza dowiedzą o przeszłości diabła w czarnej sukience Któremu niektórzy (i to nie Ci najstarsi) chętnie włażą w dupkę... 12:46, 16.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zaniepokojona matkazaniepokojona matka

3 1

Czy chodzi o księdza? Słyszałam, ze został odsunięty od dzieci. Wiesz cos więcej? Ukrywa cos? 22:19, 22.12.2019


FasolowyFasolowy

8 2

Sam zrezygnował, pewnie doszło do niego, że powoli wychodzi na jaw to co robił zza wschodnią granicą.
Zapytaj tego pazernego diabła jak będzie oglądał każdy kąt twojego domu po kolędzie i porównywał z tym co napisałaś w formularzu... 23:07, 01.01.2020


StwStw

2 8

Od dawna wiadomo że nisko to Wielowieś i wymagania patoli 17:04, 16.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucekLucek

5 7

Przez autora przemawia małomiasteczkowa megalomania. Prawda jest taka, że każda gmina przyjmie dodatkowe tereny i wpływy z podatków i tak samo Zarzecza raczej Nisko nie chciałoby się pozbyć. Tymczasem niedługo pewnie to Nisko zostanie wchonięte do Stalowej Woli tak jak stało się z Rozwadowem. Powstaje obwodnica obu miast, Stalowie przydadzą się tereny inwestycyjne, a Nisko już skazane jest na ścisłą współpracę ze Stalową Wolą - np. w zakresie gospodarki odpadami. Na pewno większy by na tym skokorzystał. Czy Nisko także? Może ono stanie się "niechcianą dzielnicą" ? 18:44, 16.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.M.

3 5

"A może to tylko regionalizm, w którym jest to określenie przeznaczone dla hodowców bydła i trzody chlewnej."

Może z tych reklam uzbierało się już na kogoś kto potrafi pisać??!!? 21:30, 16.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Hodowca bydłaHodowca bydła

2 7

Tak, taki regionalizm. Bo pamuła to gatunek świni. ;-) Skąd się *%#)!& ten redaktor? Z Niska chyba, bo niskich lotów to jego pisanie.

21:57, 16.12.2019


lila lila

3 2

Tyle podatków spływa do Niska z firm z Zarzecza tyle jest mądrych ludzi w Zarzeczu więc powinni odłączyć się od Niska i po kłopocie . Tylko najpierw musi być sołtys z kręgosłupem i powinien działać z myślą o mieszkańcach . 20:40, 18.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szalona Szalona

0 2

Sołtya na taczki i do sanu 11:16, 23.12.2019


KynioKynio

6 2

Liczba mieszkańców 2.9 tyś z 2011 roku, teraz znacznie więcej. Poziom artykułu...żenada. mylenie podstawowych pojęć . Jeżeli redaktor nie wie co to jest "pamuła"....mama chyba nie nauczyła , co to jest dzielnica, to poziom wyszkolenia autora można pominąć. A to że u nas no faktycznie ostatnio jest głośno to są bardziej akta wandalizmu bo po wsi można spokojnie i bezpiecznie chodzić. Dyskoteka jak dyskoteka to nie miasto. Bili się, biją się i będą się bić, makówka pusta to i włącza się tryb nieśmiertelności....pozdrawiam swoich pamularzy ? 20:49, 19.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szalona Szalona

5 3

Wkurza mnie to że z niska uważają się za nie wiadomo co a przecież to takie zadupie nic tam nie ma oprócz sklepów!!!!! Nuda nuda i nuda.... Co tam robic chyba tylko pić wino w parku 11:13, 23.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoberBober

0 1

To dobra "dzielnica" Niska oddalona o ponad 6 kilometrów. 10:21, 21.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZiggyZiggy

0 0

To nie dzielnica, dzbanie... 20:06, 24.01.2020


????

0 0

Jakieś pojemny piszą te komentarze 19:27, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do do --- Zolnierz ZDo do --- Zolnierz Z

0 0

Taki wielki fajter z Ciebie a zbijasz piątki z Konfidentami pozdro Szczepan :P 22:24, 01.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:):)

0 0

I co z tego wszystkiego wyszło z tych komentarzy :D jedni trzymają w kłw drudzy z niskiem ? i po co były te komentarze ? 22:36, 01.11.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%