Zamknij

Kto zostanie burmistrzem Niska?

13:37, 17.10.2018 Aktualizacja: 12:42, 19.10.2018
Skomentuj

Zostać burmistrzem wielotysięcznego miasta powiatowego to niejako prestiż. 21 października mieszkańcy Niska wybiorą swojego Burmistrza na kolejne 5 lat. Czy Burmistrz zostanie wybrany w pierwszej turze? Czy walka o fotel włodarza rozstrzygnie się w „dogrywce”? (ewentualna II tura 4 listopada). Chcemy poznać Państwa zdanie na ten temat, dlatego gorąco zachęcamy do udziału w poniższej ankiecie i pozostawienie komentarza pod artykułem.
Aby ułatwić lub niektórym utrudnić podjęcie decyzji przedstawimy pokrótce wszystkich kandydatów ubiegających się na ten urząd. Poprosiliśmy również samych kandydatów o przedstawienie swojego pomysłu dla Niska.

(kolejność wg. rejestracji w PKW)

1. Borowiec Błażej (44 lata, KWW Z Błażejem Borowcem)
Mail wysłany do „sztabu wyborczego” kandydata z prośbą o przesłanie programu i opisanie planu dla Niska spotkał się formą odpowiedzi rodem ze szkoły podstawowej. Osoba, która się nie podpisała z nazwiska odsyła do fanpage komitetu na facebooku, gdzie jest pełny program kandydata. Nie podano przy tym odnośnika, a znalezienie go nie jest wcale łatwe, ponieważ sam kandydat na swoim prywatnym profilu nie chwali się swoim kandydowaniem. Jeśli komuś uda się znaleźć „Komitet Wyborczy Wyborców z Błażejem Borowcem” to program jest gdzieś na samym dole, w słabej jakości i są to przeważnie punkty programowe, bez większych uzasadnień.
Sam komitet nie posiada strony internetowej, a kandydat na swej stronie ma tylko informacje o zamiarze kandydowania. Słabo! Zwykły użytkownik Internetu nie ma większych szans dowiedzieć się, kim jest pan Błażej Borowiec i dlaczego kandyduje na ten urząd.
Na facebookowej stronie komitetu są zdjęcia z organizowanych przez jego komitet „Boro-wieców”, chyba chodzi o spotkania z mieszkańcami, ale na zdjęciach widać jedynie osoby z otoczenia kandydata. Może lepiej byłoby, gdyby informacja o takim Boro-wiec’u została podana wcześniej do opinii publicznej, aby nie zaczepiać przypadkowych mieszkańców lub straszyć rybitwy nad zalewem, ale przyciągnąć prawdziwie zainteresowanych lub niezdecydowanych.
Mimo wszystko sztab wyborczy deklaruje, że kandydat na Burmistrza Niska - Błażej Borowiec przedstawi się szerzej wyborcom i odniesie się do wielu kwestii w naszym portalu. Czekamy.
Co zatem oferuje kandydat Borowiec?
W pierwszym punkcie programu Błażej Borowiec deklaruje podjęcia się najtrudniejszego jego zdaniem zadania w Nisku, czyli przygotowanie profesjonalnych analiz i dokumentacji dotyczących możliwości odprowadzenia wód podmywających kolektor i drogę na ul. Sandomierskiej w Nisku.
Ponadto chce utworzyć Niżańską Strefę Aktywności Gospodarczej w Nowosielcu i Zarzeczu i ulokowanie tam przemysłu, a całą gminę przyłączyć do Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W kolejnych punktach programu kandydat chce kontynuować projekty zaczęte przez obecnego Burmistrza.
Program dostępny: TUTAJ

2. Kuziora Zbigniew (63 lata, KWW Młodość Oraz Doświadczenie w Nisku)
Komitet zarejestrowany na adres Miejskiego Zakładu Komunalnego, o ile jest to dozwolone, to sam kandydat nazywa się siebie „spadochroniarzem” (czyli osoby niezamieszkującej w mieście, o którego urząd się ubiega). Zbigniew Kuziora chce być „dobrym gospodarzem, a nie politykiem” i swoje 30 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych chce wykorzystać do zarządzania Gminą Nisko. 

W opisie swojej osoby kandydat chwali się m.in. osiągnięciem zaprojektowania i pozyskania środków unijnych na przebudowę stacji uzdatniania wody, budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej, a także modernizacji oczyszczalni ścieków w Nisku. W swym programie chce zwiększyć skuteczność urzędu w pozyskiwaniu środków z różnych programów. Chce także uzyskać w niezmienionym poziomie, przez co najmniej 3 lata opłat za wodę i ścieki poprzez wprowadzenie dopłat dla odbiorców. Ponadto chce zwiększyć budowę większej ilości dróg i chodników, a także nadal rozbudowywać sieć kanalizacyjną i wodociągową.
Nie wiadomo na ile Zbigniew Kuziora traktuje poważnie swoje kandydowanie na urząd Burmistrza Gminy i Miasta Nisko, ale ulotki, plakaty, czy banery nie są widoczne. Może dociera do wyborców w inny sposób. 
Program dostępny: TUTAJ


3. Oleksak Tomasz (50 lat, KWW „AKTYWNE NISKO”)
Potencjalny wyborca o samym kandydacie na stronie komitetu: http://aktywnenisko.pl nie przeczyta nic. Są tam tylko podane punkty programowe kandydata oraz lista kandydatów na radnych, a szkoda. Tomasz Oleksak, aktualnie wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Nisku, określany jest mianem aktywnego z bogatym bagażem osiągnięć społecznych. Dzięki m.in. jego inicjatywom wybudowano Publiczną Szkołę Podstawową Nr 5  na ul. Tysiąclecia, powołano grupę biegową „Planeta Nsiko”, był też prezesem Amatorskiego Klubu Siatkarskiego  „Orkan Nisko”. Kandydat twierdzi, że ma głowę pełną nowoczesnych pomysłów dla mieszkańców Niska. W skrócie chce: „Kształtować inteligentne otoczenie, sprzyjające efektywnej pracy, edukacji, rozrywce i zdrowiu mieszkańców Niska.”
A w programie m.in. budowa ścieżek rowerowo- pieszych, rond, chodników oraz jakości oświetlenia przez zastosowanie wydajnych i energooszczędnych rozwiązań. Otwarcie nowej przestrzeni pod budownictwo jednorodzinne w rejonie ulic Głowackiego, Piaskowej i Reymonta. Pełne zagospodarowanie zbiornika wodnego w Podwolinie, infrastruktura rekreacyjno- gastronomiczna, profesjonalne kąpielisko w okresie letnim.
Program dostępny TUTAJ:


4. Sroka Józef (57 lat,  KWW Prawo i Sprawiedliwość)
O kandydacie również internauta niewiele się może dowiedzieć z Internetu. Na niżańskiej stronie internetowej PiS (http://pisnisko.blogspot.com) czas zatrzymał się 2014r. Wyszukiwarki internetowej innej nie znajdują. Sam kandydat poproszony o przesłanie programu, zrobił to dopiero po 14 dniach.
A co w nim? Deklaracja, że  chcę służyć mieszkańcom i wykorzystać swoje doświadczenie pracy w Samorządzie.  Od 1998 roku jest związany z Radą Miejską i Radą Powiatu (radny, a także Członek Zarządu Gminy i Miasta Nisko, obecnie Członek Zarządu Powiatu Niżańskiego).  Kandydat uwzględnienia potrzeby i oczekiwania wszystkich mieszkańców. Do najważniejszych zalicza się m.in.: przygotowanie projektu budowy nowego kolektora na ul. Sandomierskiej, budowa krytej pływalni w Racławicach, rozwiązanie problemu komunikacyjnego na skrzyżowaniu ulicy Sandomierskiej i Tysiąclecia, utworzenie Szkoły Muzycznej w Nisku.
Program dostępny TUTAJ


5. Ślusarczyk Waldemar  (57 lat, KWW Wyborców Ziemia Niżańska)
Aby dowiedzieć się czegokolwiek o kandydacie, należy wejść na stronę internetową, która szczęśliwe jest podana na banerach wyborczych. O wyszukanie jej w wyszukiwarce trzeba zapomnieć.
W programie kandydat deklaruje, że jeśli zostanie burmistrzem, będzie służył mieszkańcom Gminy Nisko. Uważa on, że administracja samorządowa to nie władza nad społeczeństwem, lecz służba dla niego, a ta deklaracja mogłaby zastąpić cały program wyborczy. Zaznacza także, że od wszelkich haseł i deklaracji ważniejsze są wartości, które się wyznaje i zgodnie, z którymi się postępuje.
Kandydat obiecuje m.in. położyć szczególny nacisk na działania związane z zabezpieczeniem bardzo dobrej jakości wody pitnej, wdroży budowę kanalizacji deszczowej, będzie chciał zwiększyć atrakcyjność ofert NCK „SOKÓŁ”, podejmie działania w celu dalszej poprawy jakości dróg gminnych.
Program dostępny  TUTAJ



Jeżeli by się wgłębić w program każdego z kandydatów, można dostrzec znaczne podobieństwo programowe. Np. w kwestii uporządkowania sprawy kolektora na ul. Sandomierskiej w Nisku, poprawy jakości wody pitnej uprzemysłowienia terenów Nowosielca i Zarzecza, budowy krytej pływalni w Racławicach, czy zagospodarowania terenu zalewu na Podwolinie.

Według ankiety na www.portalsamorzadowy.pl zwycięzcą może zostać Tomasz Oleksak, uzyskuje on niemal 56% poparcia. Na ostatniej pozycji znajduje się Zbigniew Kuziora z wynikiem 12%.

A jakie jest Wasze zdanie o kandydatach i na kogo oddacie głos? Zapraszamy do ankiety i dyskusji.


 

(P.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(110)

fhgfyfhgfy

9 34

Oleksak burmistrzem smiechu warte on nawet nie potrafi sie zajac swoja matka jak kobieta lezy w szpitalu nie mowiac juz o odwiedzinach jej chyba tylko po to cO jest mu potrzebne.Z policji zostal przeniesiony gdzie indziej zeby dotrwac do wieku emerytalnego a za co????(jeszcze po kropelce jeszcze po kropelce poki ,,,,, jrst w butelce)i to ma byc nasz burmistrz???Kuziora nastepny dobroczynca gdzie pojdzie do pracy tam wszystko rozpirzy w tym ma naprawde doswiadczenie a mlodosc juz mu odplynela.Sroka co tu duzo mowic startuje bo jest juz do tego przyzwyczajony czyli musi tzw liste podpisac.Borowiec karierowicz robi duzo szumu wokol wlasnej osoby jezeli bylby taki w porzadku to wylecialby z pracy w Rzeszowie??chyba nie.Jestem tego zdania ze robi ludzia wode z mozgu jakies spotkania przedwyborcze a to co naprawde jest potrzebne zaden kandydat nie przedstawil w swoich programach przedwyborczych.Szkoda tylko ze Pan Pilarski nie startuje na Burmistrza to jest jedyny czlowiek na poziomie ktory moglby cos zrobic dla Niska.Byl za dobry w RCEZ trzeba bylo zmienic szkoda slow.Dlatego glosujmy na niego jako RADNEGO POWIATU.Pozostal mi jeszcze Slusarczyk czlowiek ktory zna potrzeby miasta jak rowniez mieszkancow.Od lat jest przewodniczacym rady gminy 18:06, 17.10.2018

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

TadeuszTadeusz

2 2

Błażej Borowiec to świetny kandydat na Burmistrza Niska, ma znakomity Program wyborczy, na który czeka gmina i miasto Nisko oraz jego mieszkańcy. To program, który gwarantuje rozwój niżańskiej ziemi. Program ten jest znany wszystkim tym , którzy zechcą zadać sobie trud jego przeczytania. Mój apel; zanim coś napiszesz przeczytaj: https://www.facebook.com/kwwzblazejemborowcem/ 20:29, 17.10.2018


BolekBolek

2 1

tak wszystko wiesz o kandydatach, to napisz coś o Ślusarczyku, chyba że to sam kandydat pisze? 20:44, 17.10.2018


TadeuszTadeusz

0 0

Bolek zapewniam Cię , że to pisze nie sam kandydat. Prosisz żeby napisać coś o Panu Waldemarze Ślusarczyku....z miłą chęcią to czynię. To miły, sympatyczny i uczynny człowiek tak samo jak pozostali kandydaci. Pozdrawiam. 20:56, 17.10.2018


wyborcawyborca

3 0

Z tekstu można wywnioskować kilka podstawowych wiadomości: oczernianie kandydatów - nie wszystkich - i już wiadomo czyj obrońca;dalej, pisownia - komuś nie chciało się uczyć... może lepiej ustnie tylko się wypowiadać;no i ani myśliciel, ani filozof - kim jesteś chojraku? 23:12, 17.10.2018


DariuszDariusz

0 0

Chyba cię trochę poniosło. Nie pisz takich bzdur, bo jest to nie tylko niesmaczne ale tez kłamstwo ! 16:51, 18.10.2018


DaroDaro

2 0

Witamy pana Ślusarczyka. Oj nie ładnie obrabiać innym zadki. Wstyd 17:13, 18.10.2018


Dariusz CzerwonkaDariusz Czerwonka

3 2

Gdybyś ty tak kochał matkę jak Tomasz Oleksak, to twoja matka byłaby najszczęśliwsza na świecie. Nie pisz bzdur. Jeszcze jedno, gdybyś miał honor, to podpisał byś się imieniem i nazwiskiem, a tak jesteś zwykłym kłamcą bez honoru i bez twarzy.
Dla takich padalców nie mam szacunku i bardzo ciężko jest mi traktować ich po ludzku!
Dariusz Czerwonka 17:50, 18.10.2018


wyborcawyborca

10 20

Artykuł jak każdy na Waszym portalu oceniam jako słaby, dlaczego nikt się pod nim nie podpisał. A wszystkie programy zawierają dobre rzeczy dla gminy, trzeba umieć czytać 18:18, 17.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WyborowaWyborowa

12 4

To po co tu zagladasz i wypowiadasz się niepytany :D chyba oberwalo ci sie w którymś z punktow kandydatow :P 18:34, 17.10.2018


aaaaaa

4 7

Zgadzam się z wyborcą. Artykuł bez składu i ładu. Czyta to się naprawdę źle. Od "redaktora" wymagałoby się znajomości zasad poprawnej polszczyzny. 18:42, 17.10.2018


IskierkaIskierka

2 3

Niezna pan sprawy,wiec po co ten sarkazm, ma pan swojego kandydata co zrobil dla gminy nie tylko niska wiec niema o czym mowic .Dla mnie idzie po bandzie jak zreszta jego cale ugrupowanie. 22:21, 17.10.2018


JoannaJoanna

41 23

obecnie Oleksak wydaje się być najlepszym rozwiązaniem dla Niska 18:43, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

261261

0 1

Oleksak się nadaje ? Wy ludzie nie wiecie jak on umie zeszmacić drugą osobę ! 23:49, 19.10.2018


????????????

11 10

Czemu ma sluzyc ten artykul z tresci wynika iz z premedytacja oslabia sie mocnego kandydata a cholubi nieudacznikow artykul powinien byc obiektywny a w rzeczywistosci Tak nie jest 19:14, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marta ChramęgaMarta Chramęga

17 35

Pan Borowiec jest najlepszym kandydatem na burmistrza Niska, potrzebujemy kompetentnego człowieka, żeby miasto odżyło . 19:26, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ScreenScreen

0 6

Print screeny na bieżąco 19:31, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jp2jp2

2 0

masz obsesje jakoms czy tesz po sondach bedziesz chodzil ? 07:57, 18.10.2018


Anna Stępień PełnomoAnna Stępień Pełnomo

22 15

Dla informacji: post z programem wyborczym na FB dotarł do 4165 odbiorców, mieszkańcy naszej gminy do dzisiaj do godz. 18.00 otrzymali około 5 tysięcy listów od kandydata na burmistrza, zaproszenia na BOROWIEC roznosili wszyscy kandydaci oraz sympatycy do skrzynek i w formie ogłoszeń. Uważam program wyborczy kandydata za bardzo dobry, a co najważniejsze możliwy do zrealizowania. 19:45, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysiekKrzysiek

15 9

Widać że ktoś się obawia Pana Borowca żeby nie został przypadkiem burmistrzem no bo po co otwierać czyjeś szafy jak może przyjść swój chłop i wszystko znowu pod dywanik. 20:20, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IskierkaIskierka

1 7

Dokladnie kto niechce to woli nierozumiec dlatego moj glos na tego u kandydata p.borowca.... 22:07, 17.10.2018


TadeuszTadeusz

7 7

Materiał dotyczący Kandydatów na burmistrza bardzo tendencyjny. Zwykła uczciwość nakazuje wnikliwe zapoznanie się z problematyką, o której się pisze. Autorowi zabrakło obiektywizmu w naświetleniu tematów tak istotnych dla czytelnika. Jedynym wytłumaczeniem może być fakt, że jest to artykuł na zamówienie, któregoś z komitetów.... 20:44, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nisko nisko

6 23

LUDZIE KOCHANI zrozumcie jedną rzecz .... dziś rządzi PIS , więc oni rozdają karty. jeżeli chcecie dobrze dla Niska to wybierzcie burmistrza z PIS - Józefa Srokę !!!
pomyśl zanim zagłosujesz
w innym przypadku będziemy kisić się kolejne lata !!! i to jest *%#)!& święta prawda !!!!!!!!
21:09, 17.10.2018

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

GOSIAGOSIA

10 8

Hahahah uważam że jeśli P.Borowiec nie zostanie burmistrzem to dopiero bedziemy sie kisić w gówienku po pachy :P Ludzie zastanówcie się wkońcu i przejrzyjcie na oczy :P Trzeba namzmiany dobrej zmiany a dokładnie młodszej krwi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 21:26, 17.10.2018


IskierkaIskierka

5 3

Kazdy ma swojego kandydata, ja tej partii nic niezawdzieczam.... 22:29, 17.10.2018


NiżaninNiżanin

7 4

Nie będę głosował na żadnego pisiora.
Ci ludzie nie będą potrafili rządzić samodzielnie. Będą czekać na instrukcje z góry tak jak sugerujesz w swoim poście.
Nam potrzeba ludzi samodzielnych i niezależnych.l, ludzi którzy znają nasze problemy i będą się potrafili nimi zająć. 07:42, 18.10.2018


JanekJanek

2 4

PiS będzie rozdawał jeszcze max. 3 lata, a co później. Z resztą nie ma znaczenia czy byłby PiS czy PO Sroka i tak nic by nie załatwił. Za stary już jest i nie chce mu się. Jemu chodzi wyłącznie o władzę. Na ulotkach jest napisane że dotrzymują słowa. Żadnego słowa nie dotrzymali i nie dotrzymają. Może faktycznie były policjant z ciekawymi pomysłami, umiejący zarządzać byłby dobrą alternatywą dla Niska. Trzeba człowiekowi dać szansę. 13:45, 18.10.2018


JanekJanek

0 1

Oczywiście że pis będzie jeszcze rządził max. 1 rok. A kto będzie rządził w samorządzie przez następne 5 lat przekonamy się po wyborach 21.10. 13:49, 18.10.2018


DaroDaro

0 2

No tak PiS już pokazał czym pachnie. Szkoda zachodu. 17:16, 18.10.2018


Pełnomocnik KWW A.S.Pełnomocnik KWW A.S.

11 10

Do redakcji: jaki jest powód, że zamieściliście Państwo tylko jedną stronę programu naszego kandydata pana Borowca, a gdzie druga? 21:13, 17.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

nizanskie.infonizanskie.info

6 5

Każdy z kandydatów otrzymał tylko jeden linki przekierowujący do programu. Dlatego widnieje dopisek, że jest to link do programu, a nie pełnego programu. W przypadku kandydata Borowca musiałoby to być dwa linki. Jeżeli program jest tak bardzo powszechny i dostępny dla wyborców nie powinno być problemem, aby bardziej zainteresowani sobie znaleźli sobie cały program. 07:50, 18.10.2018


Pełnomocnik KWW A.S.Pełnomocnik KWW A.S.

7 2

Dziękuję za informację. Tylko napisaliście Państwo - program jest dostępny TUTAJ, a to jest 50% programu. Dziękuję za troskę o program kandydata, członkowie komitetu i sympatycy zadbali o to żeby program dotarł do kilku tysięcy mieszkańców a łącznie z FB do kilkunastu tysięcy. Pozdrawiam 08:30, 18.10.2018


DarkmenDarkmen

0 2

? 21:45, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca niżańskiWyborca niżański

7 9

Widzę, że nawet redaktorzy powinni powtórzyć niektóre zadania, a mianowicie: czytanie ze zrozumieniem. Program m.inn pana Borowca jest bardzo czytelny i gdy rozmawiam z licznymi mieszkańcami - nie koniecznie wykształconymi - wszyscy rozumieją. Może proszę pomyśleć nad zmianą pracy... 22:57, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

5 8

Z tekstu można wywnioskować kilka podstawowych wiadomości: oczernianie kandydatów - nie wszystkich - i już wiadomo czyj obrońca;dalej, pisownia - komuś nie chciało się uczyć... może lepiej ustnie tylko się wypowiadać;no i ani myśliciel, ani filozof - kim jesteś chojraku? 23:19, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiezdecydiwanyNiezdecydiwany

9 2

Faktycznie patrząc na zachowanie kandydatów nie wiadomo co oni chcą nam powiedzieć. Kilka zdjęć kilka słów A ja np chciałbym usłyszeć osobiście i zadać pytanie i nie ma ma gdzie bo nie ma informacji gdzie i kiedy oni będą 05:52, 18.10.2018

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

ZdecydowanyZdecydowany

1 4

Widać, że nie interesujesz się w ogóle kłamstwa, spotkań z kandydatami naliczyłem około 40 od Nowosielca, Zarzecza, Racławic i miasto. Chyba, że czekasz na nich w Warszawie 07:37, 18.10.2018


niezdecydowanyniezdecydowany

5 2

gratuluje obeznania ale powiedz proszę gdzie były informacje o przeprowadzanych spotkaniach? pewnie byli na nich tylko przyjaciele i przeciwnicy kandydatów. Normalny wyborca nie ma szans uczestniczenia w takim spotkaniu bo się o nich nie mówi i prawde tu napisano ze kandydaci unikają wyborców 07:59, 18.10.2018


GosiaGosia

3 2

Spotkania były zaproszenia w skrzynkach też wystarczyło ruszyć tyłeczek z fotelika przejść się tam pogadać i zadać pytania pozdrawiam
08:56, 18.10.2018


GosiaGosia

3 3

Dziś o 15 jest spotkanie pod fontanną można przyjść podyskutować na żywo :P
09:51, 18.10.2018


kandydatkandydat

3 1

Oprócz komitetu Ślusarczyka i Kuziory pozostałe Borowca, Oleksaka i Sroki w różny sposób zapraszały mieszkańców na spotkania, wkładanie zaproszeń do skrzynek, informowały o spotkaniach poprzez ogłoszenia na tablicach ogłoszeń, poprzez ogłoszenia na FB. Tylko ślepy by nie zauważył (bez obrazy, niezdecydowany chyba nie jesteś z naszej gminy) 09:52, 18.10.2018


WyborcaWyborca

2 3

Widać,że się w ogóle nie interesujesz. Jeśli byłoby inaczej to wiedziałbyś,że spotkania odbywają się dość często-a zwłaszcza z panem Borowcem. On jeden nie boi się spotkań z mieszkańcami. 13:38, 18.10.2018


FarkFark

1 0

:) 06:23, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ku przsestrodzeKu przsestrodze

9 0

chodzenie po sądach ma swoje konsekwencje. 07:53, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddd

0 0

ok 08:23, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stophejtomstophejtom

14 2

Jak nisko trzeba upaść, żeby wchodzić na rodziny i życie kandydatów? Odwaga tylko anonimowo? fhgfy, czy ty naprawdę chcesz w ten sposób robić reklamę panu Ślusarczykowi? 08:25, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProrokProrok

5 5

Oj chyba będzie tak, jak wskazuje sondaż. I bardzo dobrze dla Niska! 08:59, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GoscGosc

10 3

Sondaż wskazuje 2 ture. W drugiej turze to raczej Pan Oleksak jest w lepszej sytuacji. Jednak myślę że nie warto gdybac i się tu produkować. Każdy ma już swojego kandydata na którego odda głos już za kilka dni. 10:42, 18.10.2018


OlaOla

9 11

Zabraklo Panu Oleksakowi konsultacji z psychologiem. Mowa ciala istotna rzecz. Postawa zamknięta nic dobrego nie wróży, a wiele mówi o kandydacie! 09:05, 18.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

AlaAla

5 4

I ten ironiczny uśmieszek 09:24, 18.10.2018


GoscGosc

2 0

To proszę powiedz.. co mówi mowa ciała o panu Borowcu? Bo ja się kompletnie na tym nie znam, nie chodzę do psychologa. 13:52, 18.10.2018


PsychologPsycholog

2 4

Do gościa- pozostali kandydaci Panowie Ślusarczyk, Borowiec, Sroka i Kuziora zdjęcia jak na kampanię dobrze zrobione, wygląd bez zastrzeżeń, bez zbędnych uśmieszków, które mógłby różnie zinterpretować wyborca, szkoda, że nie widać układu rąk. W internecie wystarczy wpisać - mowa ciała i nie potrzeba psychologa.
14:08, 18.10.2018


KurekKurek

4 2

To typowa postawa siatkarzy na zdjęciach drużynowych .popatrz na fotki asseco czy jastrzębskigo. Oleksak grał kiedyś w siatkę w Resovi i widocznie ma takie przyzwyczajenia .czy gdyby zdjęcie było skrócone tak żeby nie widać było rąk to psycholog wysnułbym jakąś zgoła odmienną teorię? Na zdjęciach z z sesji Pan Blłażej siedzi z opuszczoną głową i patrzy ? spod byka? . Też to należy analizować. Lepiej spotkać się z człowiekiem i wyrobić zdanie. Wszystko wskazuje ze do drugiej tury wejdą Borowiec i Oleksak więc dobrze byłoby zorganizować debatę i wyrobić sobie zdanie.aha jeszcze prośba .nie plujmy jadem na kandydatów , których nie popieramy. Chwalmy swoich faworytów i zachęcajmy do głosowania na nich ale nie trollujmy innych. 14:11, 18.10.2018


LucynaLucyna

1 1

Ludzie dajcie spokój, mowa ciała..., konsultacje z psych...., czy to ważne??? Dla mnie ważne czego dokonali do tej pory - nie będąc burmistrzem!!! Nie sądzę, że nagle wszystko się polepszy, z Niska powstanie Las Vegas, czy co tam chcecie. Zobaczcie, który kandydat najwięcej układów chciał usunąć, który chce raz a dobrze i dokładnie zrobić drogę przez Nisko, wreszcie który chce ukrócić przekupstwu i kolesiostwu - którego wiecznie negowano, a któremu zależało na polepszeniu gminy!!! 19:28, 18.10.2018


HeheHehe

4 0

Wyniki sondażu ... zabawne 14:03, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Druga turaDruga tura

7 13

Druga tura Borowiec - Ślusarczyk. Tyle na temat ... 14:20, 18.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DaroDaro

2 0

Nie rozśmieszaj mnie ha ha 17:34, 18.10.2018


Druga turaDruga tura

0 1

Tu nie ma nic śmiesznego. Reszta nie ma szans na drugą turę. 19:53, 18.10.2018


zorientowanyzorientowany

3 4

Borowiec idzie tylko po władzę i pieniądze.Jego wybór to upadek całkowity Niska. Głęboko pomyślcie co się stanie gdyby on sięgnął po władzę. To katastrofa a za rok referendum. 22:10, 18.10.2018


PsychologPsycholog

3 2

Kurek odpowiedziałem ci ogólnie o zdjęciach, to się nie denerwuj, spokojnie, co nerwy puszczają, twój faworyt Oleksak z Borowcem, obyś miał rację, byłoby ciekawie 14:21, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Józef SrokaJózef Sroka

4 23

Jest bardzo dobrym kandydatem 14:45, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

7 5

Najsmieszniejsi sa z PISu pukają do drzwi i zostawiają ulotki jak Świadkowie Jechowi. 14:56, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnkaAnka

6 1

No bo to przecież sekta to jak mają się zachowywać. 15:13, 18.10.2018


MieszkaniecMieszkaniec

3 1

Ta hahaha chodzą po domach i żebrają o głosy :P chyba się boją :) 16:29, 18.10.2018


WyborcyWyborcy

7 4

Na Barcach nie ma spokoju przychodzi Oleksak a za nim Sroka, może jednak razem niech chodzą. 17:48, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sylwia Sylwia

12 4

No tak bo przecież Pan Oleksak tak dużo zrobił dla Gminy np rozdaje drzewka za makulature na miesiąc przed wyborami :D Jakoś nigdy wcześniej nie słyszałam o tym Panu. A tu proszę z grubej rury na burmistrza. Każdy ma prawo startować na to stanowisko, tylko wydaje mi się, że trzeba sobie zasłużyć na poparcie. W filmiku przedstawiającym kandydatów na burmistrza GiM Nisko miał On do powiedzenia tylko tyle albo i dla niektórych aż tyle że jest nizaninem. Przykre 18:37, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KurekKurek

1 1

Sylwia Oleksak przed 20 Laty forsował wraz z ówczesnym burmistrzem uzbrojenie terenów dziejącego osiedla Grądy wówczas nieużytków i podmokłych terenów . Zobacz jakie piękne dziś jest tam osiedle .Byl wtedy przewodniczącym Rady Gminy. A przeciwni temu byli radni z terenów wiejskich gminy. Organizował cykliczne kwartalniki kulturalne w nck dzieki czemu mogliśmy w Nisku oglądać Andrusa , Stare DobreMalzenstwo Wolna Grupę Bukowinę Basię Wilk i innych. Działał klubie siatkarskim Orkan Nisko który jeszcze kilka lat temu hrał w drugiej lidze . Społecznie . Wiem ze to dla Coebie za mało na prawo do ubiegania się o fotel burmistrza . Napisz proszę co Twój kandydat zrobił dla Niska . Może dam się przekonać . 12:36, 19.10.2018


LucynaLucyna

3 1

Ludzie dajcie spokój, mowa ciała..., konsultacje z psych...., czy to ważne??? Dla mnie ważne czego dokonali do tej pory - nie będąc burmistrzem!!! Nie sądzę, że nagle wszystko się polepszy, z Niska powstanie Las Vegas, czy co tam chcecie. Zobaczcie, który kandydat najwięcej układów chciał usunąć, który chce raz a dobrze i dokładnie zrobić drogę przez Nisko, wreszcie który chce ukrócić przekupstwu i kolesiostwu - którego wiecznie negowano, a któremu zależało na polepszeniu gminy!!! 19:37, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DarekDarek

3 4

Tylko Tomek !!! Tomek, Tomek, Tomek!!!! 19:43, 18.10.2018


Anna WAnna W

2 1

Pan Borowiec. Glosuje!!! 05:50, 19.10.2018


DarekDarek

18 16

Tomasz Oleksak najlepszym Burmistrzem !!! 19:40, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolakPolak

4 0

W niedzielę wszystko sie wyjasni! Spokojnie moi mili! 19:50, 18.10.2018


TomTom

2 4

Bendem dobrym burmistrzem, milutkim, grzeczniutkim, kurturalnym, sympatycznym, co jeszcze chcecie, dopiero mnie poznacie. Ajlowju was 20:08, 18.10.2018


Monika Monika

14 23

Ja widzę tylko jedną osobę, Błażeja Borowca 19:48, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czlowiek guma czlowiek guma

2 16

Nisko miało dobrego burmistrza który zrezygnował z kandydowania i dał szanse innym ale czy to dobrze dla miasta ... Oby Nisko jako miasto nie znikło z mapy i nie było czasem dzielnicą Stalowej Woli 21:07, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna WAnna W

5 0

Bardzo stronniczy ten artykul. Czy media nie powinny byc jednak obiektywne? Noe taka ich rola? 05:55, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pytanie do Redakcji Pytanie do Redakcji

5 0

Czy ankieta jest zabezpieczona, aby uniemożliwić wielokrotne oddawanie głosów z tego samego IP. Bo jeśli nie, to można dowolnie nią manipulować wypaczając jej wyniki. 09:25, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarkDark

0 0

Mam pytanie kiedy kończy się to głosowanie??? 09:31, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UBOTUBOT

1 0

Do redakcji czy w głosowaniu są wykorzystywane boty, mechaniczne nabijanie głosów 09:45, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

1 0

Napewno napiszą prawdę :) 12:30, 19.10.2018


JoannaJoanna

16 5

Borowiec to wyjątkowy buc. Jeszcze nie słyszałem, żeby pierwszy powiedział komuś "Dzień dobry" i nieważne czy to kobieta czy osoba starsza. Ma ego jak Himalaje. Wybór jego na burmistrza to katastrofa dla Niska. 11:14, 19.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

gośćgość

4 0

niestety ale to prawda... 11:29, 19.10.2018


InnyInny

2 0

Tak!!! dokładnie tak ! 11:35, 19.10.2018


Dzień dobryDzień dobry

3 2

Joanna to nie znasz Oleksaka w ogóle się nie kłania i jeszcze odwraca głowę, to dopiero buc, a piszą o nim inteligentny 11:50, 19.10.2018


SylwiaSylwia

1 0

To że Oleksak ma w poważaniu mieszkańców to pikuś przy tym jak traktuje swoją matkę. 12:28, 19.10.2018


Do JoannyDo Joanny

2 1

Joanno sposób oceniania drugiej osoby jest u ciebie poniżej oczekiwań obrazasz osobe z którą nie miałaś okazji bądź nie chciałaś porozmawiać uwierz zmieniałabyś zdanie ja też się nie kłaniam wszystkim bo nie znam wszystkich to w twoim rozumowaniu jestem też bucem. Zapewniam cię że p Borowiec to osoba o silnym charakterze i bardzo przyjazna i otwarta na ludzi jeśli cię pozna zamieni z tobą słowo napewno się ukłoni bo cię zwyczajnie zapamięta Joanno zmień nastawienie do świata i ludzi 17:38, 19.10.2018


DickDick

2 0

Potwierdzam !!! 100% racji Macie ! 11:33, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

To maszTo masz

2 1

Dick czy nie masz na imię TOMASZ 12:06, 19.10.2018


JulianJulian

1 1

Julian to dopiero gość zawsze poda rękę 11:53, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzestraszeniPrzestraszeni

6 1

Ale strach zagląda wielu w oczy i po co tak oczernianie Pana Borowca, niedługo napiszecie że wylądował na księżycu albo jest w ciąży uuuuhaha 11:57, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolaJola

2 2

Borowiec buc, Oleksak również i dlatego burmistrzem zostanie wybrany Ślusarczyk. Uprzejmy. miły z każdym porozmawia. Jednemu coś obieca, innemu również, a czy słowa dotrzyma to inna sprawa. Ludzie zwracają uwagę na takie właśnie rzeczy i nie ważne że jak on zostanie burmistrzem to Nisko zacznie się zwijać. 12:32, 19.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SnapsSnaps

0 1

Jola ty jesteś bucem 17:45, 19.10.2018


WikiWiki

1 0

taa, idź z nim coś załatw do biura pracy, to zobaczysz jak cię potraktuje. Widać, że nie chodziłaś na spotkania ze Slusarczykiem, jedynie co osiągnął to podwyżkę dla ...wiadomo kogo. Masakra, ludzie co żeście w szkole robili?!?! 13:51, 24.10.2018


przysłowieprzysłowie

1 3

Obrażają swoich kontrkandydatów, gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, druga tura Sroka Ślusarczyk 12:35, 19.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WaldekWaldek

1 0

Sroka to nawet radnym miejskim nie będzie. Najgorszy kandydat. W powiecie już pokazał jak się "rządzi" będąc członkiem zarządu. Przecież to on głosował na dyrektora szpitala, który narobił długów a później po cichu uciekł. 12:41, 19.10.2018


nicknick

1 0

No, to zobacz pierwszy komentarz jak Ślusarczyk obraził wszystkich. 12:43, 19.10.2018


AdamAdam

1 0

"Na mieście" ludzie mówią, że gdyby Borowiec został burmistrzem to zastępcą będzie jego szefowa komitetu wyborczego, a jeżeli Ślusarczyk to zastępcą będzie kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej z gminy. Ciekawe kogo na zastępców wezmą pozostali kandydaci? 12:37, 19.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Dzisiaj w sklepieDzisiaj w sklepie

0 0

Lepszą plotke słyszę jak Pan Oleksak będzie burmistrzem to dwóch zastępców jeden jest z nim na plakatach drugi szefem kampanii, może dadzą radę. Ocena będzie po 5 latach 12:50, 19.10.2018


JózefJózef

0 0

A kto na zastępcę u Pana Sroki jakie odgłosy. Szkoda, że kandydaci sami nic nie mówią 12:52, 19.10.2018


brakbrak

12 1

Oczernianie kandydatów w komentarzach jest żałosne. A już wplątanie w to bardzolubianej w Nisku p. Steni jest obrzydliwe. Jak wam nie wstyd tak ohydnie kłamać. To się rozniesie i zadziała dokładnie odwrotnie, tylko przysporzycie Tomkowi głosów. 12:39, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrawdaPrawda

4 0

Zgadzam się tak jak wyzywanie od buców i innych, nie wiem czy posłuchacie ale może już dosyć. Jesteśmy mieszkańcami gminy i tu przyjdzie nam razem żyć po wyborach. 13:03, 19.10.2018


PiotrPiotr

3 1

Z kandydaturą Ślusarczyka to niezłe zagranie. Sroka pewnie już czuł się burmistrzem, a teraz pewnie nawet do II tury nie przejdzie. PiS pewnie rozczaruje się mocno. Tak samo będzie w powiecie. Daśko pociągnie listę, że hoho, hehehe 13:00, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do PrawdaDo Prawda

5 1

Masz 100% rację, ale tak jak teraz Polacy są skłóceni, za przyczyną PiSu to już dawno tak nie było. Trzeba odsunąć tą partię "pogardy i szmalu" odsunąć od władzy na każdym szczeblu, wtedy może za kilka lat wrócą takie czasy jak na początku lat 80 i 90. 13:45, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JustynaJustyna

1 0

Co z kwestią bezdomności zwierząt? O tym nie wspomniał w swoim programie żaden z Kandydat?w. 13:55, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnaobiektywna

2 0

Oczywiście artykuł tandetny i nie dziwi fakt, że autor nieznany. Wiadomo jednak, że dla niego (lub niej) istnieje jedyny słuszny kandydat, który afiszuje się DOŚWIADCZENIEM! A w czym on jest doświadczony???? Chyba tylko w przebywaniu w bliskim otoczeniu obecnej władzy, której zresztą ma dozgonne poparcie.... Razi na mieście po oczach tak, że mam nadzieję, iż większość wyborców pójdzie po rozum do głowy i nie oślepi ich tandetna reklama, bo co za dużo to niezdrowo!!! 14:23, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlrksanderAlrksander

3 1

Zeby pisac takie klamstwa o Panu Oleksaku i jego mamie trzeba byc wyjatkowa kanalia. 17:15, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KurekKurek

0 2

Obiektywna masz rację! Za szeroko uśmiecha się kandydat Oleksak ! Powinien tak się uśmiechać jak Twój kandydat . Nie powinien nawet siadać koło obecnego burmistrza Ozimka bo przecież on nie został wybrany przez większość mieszkańców gminy. Czy pan Borowiec może o sobie powiedzieć ,że jest nizależny od wpływów PSL owskich działaczy . Ma swoje zdanie ale ktoś może mu przypisać bliskie kontakty z podkarpackim PSL . Sroka ma bezwzględne poparcie PiS a Ślusarczyk ma poparcie ?dworu? Ozimka . No to powiedz mi obiektywnie kto jest niezależny....niezalżny od czego lub kogo? Głosuj na swojego , subiektywnie najlepszego i nie sil się na obiektywizm. Dla mnie najlepszym kandydatem jet Oleksak . A doświadczenie , którym się chwali zdobył pracując w samorządzie ,działając w klubie Orkan Nisko czy organizując cykliczne kwartalniki kulturalne na , których można było zobaczyć w Nisku Andrusa , StareDobre Małżeństwo ,Wolna grupę Bukowinę i innych . 18:05, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MenagerMenager

3 0

Od osoby która ma piastowac stanowisko burmistrza wymaga się więcej niż bieganie na czas, granie w piłkę czy zapraszanie zespołów muzycznych. Trzeba mieć m. In. charyzme i cechy przywóddcze lekkość wypowiedzi trzeba lubieć ludzi i słuchać ich czego niestety brakuje p. Oleksakowi. 18:23, 19.10.2018



Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu nizanskie.info. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%