Zamknij

Kłótnia o samochód i strzały w Rudniku

09:31, 05.10.2017 | Źródło: KPP Nisko
REKLAMA
Skomentuj
ilustracja poglądowa, materiały policyjne

Wczoraj, przed godz. 20 dyżurny niżańskiej komendy otrzymał telefoniczne zgłoszenie o postrzeleniu mężczyzny w Rudniku nad Sanem. Funkcjonariusze na terenie jednej z posesji znaleźli postrzelonego mężczyznę. Był przytomny, lecz kontakt z nim był utrudniony.

Ze wstępnych ustaleń wynika, że w trakcie wspólnego picia alkoholu, gospodarz i jego gość pokłócili się o pojazd. Właściciel posesji nie chciał koledze pożyczyć samochodu. Kiedy ten wsiadł za kierownicę i chciał odjechać, właściciel pojazdu strzelił do niego z rewolweru przez otwarte okno, trafiając go w biodro. 

Policjanci zabezpieczyli rewolwer. Na ten typ broni nie jest wymagane pozwolenia. Poszkodowany został przewieziony do szpitala, a pijany sprawca, który miał blisko 1,5 promila alkoholu w organizmie, na komendę. Po wytrzeźwieniu zostanie przesłuchany. 

(Źródło: KPP Nisko)
REKLAMA

Komentarze (39)

SobilakSobilak

9 4

Skoro rewolwer , precyzując "czarnoprochowiec" ( nie trzeba pozwolenia ) to czemu na zdjęciu wrzucono Glocka? 09:46, 05.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

3 3

Pod zdjęciem jest napisane: "ilustracja poglądowa" czytaj ze zrozumieniem. 09:58, 05.10.2017


no i juzno i juz

4 38

czyli sie potwierdzilo z samochodem i teraz bedzie siedzial za probe zabójstwa, nadal jestescie za dostępem do broni? :) 09:47, 05.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MalyMaly

22 2

Czyli powinien pozwolić sobie ukraść samochód?
Jeżeli już to za przekroczenie obrony koniecznej. Gość chciał go okraść ( bez zgody właściciela przywłaszczyć mienie ). 09:56, 05.10.2017


ColtColt

18 1

Pewnie gdyby nie miał czarnoprochowca to użyłby siekiery, noża, łopaty lub czegoś podobnego. Trzeba wprowadzić reglamentację na niebezpieczne narzędzia ogrodowe, kuchenne itp. i jeszcze rejestrować je na użytkowników, bo są za łatwo dostępne. W końcu ostatnimi laty w powiecie Niżańskim do zabójstw najczęściej używano noży i młotków. 10:02, 05.10.2017


kolegakolega

8 7

przecciez chcial pozyczyc tylko ten samochod moze jechac po flaszeczke chcial :) 10:15, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

woj woj

55 3

Nagle jak idzie zmiana ustawy pojawiły się przypadki z bronią w tle to ciekawe ....i zastanawiające? Jestem za dostępem do broni. 10:23, 05.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jjgjjg

0 0

ja też 21:03, 06.10.2017


OmgOmg

25 2

co to za foto w tle hahah co za redakcja xD
a co do tematu nie ma pozyczania bez pozwolenia właściciela ,wsiadł chciał odjechać czyli chcial Ukrasc i tylko ten fakt sie liczy nie reagował na ostrzeżenia zaczął uciekać wiec został powstrzymany bravo !!!! 10:53, 05.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nizanskie.infonizanskie.info

3 3

Proszę czytać opis poniżej zdjęcia 11:05, 05.10.2017


zosiazosia

3 0

Dobrze ze nie trafił tam gdzie celowal 11:10, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tadeusztadeusz

3 11

Dziki zachód na wsi 11:12, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kwintokwinto

26 3

Po pierwsze taki pijany kierowca to dopiero zagrożenie , po drugie chciał przywłaszczyć cudze mienie , po trzecie ile miał promili ten niby poszkodowany , po czwarte gdyby chciał zabić strzelił by w *%#)!& łeb a nie w zad.... 12:03, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WilquWilqu

23 3

Czemu wszystkie komory bębenka są pełne kul? Skoro strzelał to przynajmniej jedna powinna być pusta. Milicja robi następną fałszywą flagę. Dość manipulacji! 12:25, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JohnyJohny

26 1

Tytułu artykułu, ni jak się ma do opisanej sytuacji. Strzały były spowodowane próbą kradzieży samochodu a podczas kłótni o samochód. Reakcja właściciela pojazdu jak najbardziej prawidłowa.

Dodatkowo mam pytanie: skoro zdjęcie przedstawia wymieniony rewolwer CP, dlaczego cały bęben jest załadowany ? Nie powinna być przynajmniej jedna kula wystrzelona. 12:30, 05.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zeneozeneo

2 0

ale wy czopy jestescie przeciez pisze ze to ilustracja poglądowa a nie bron zatrzymana w tym zdarzeniu 17:18, 05.10.2017


REKLAMA

UbertiUberti

2 1

Bo to nie jest ten rewolwer xd co do redakcji widze po artyk. Sporo naruszen 12:54, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AMAM

3 0

Tak sie konczy meskie kolegowanie przy alkoholu 13:13, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hucułhucuł

7 0

Ale jak on go postrzelił, skoro wszystkie komory sa pełne ?! 15:23, 05.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pistoletuspistoletus

1 0

a moze zaladowal i chcial strzelac jeszcze? a moze to ilustracja poglądowa czytaj :) 15:41, 05.10.2017


kingsonkingson

1 0

Boze co na tym świeci się dzieje
15:44, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

7 2

Po pierwsze strzelający bronił swojej wlasnosci i nalezy mu tylko pogratulowac. Mial pozwolic pikanemu zlodziejowi wyjechac na ulice? Po drugie jak dajecie zdjecia dla wzmocnienia efektu to dawajcie takie, które mają sens, skoro strzelał to dlaczego w bębenku jest nadal 6 kul. Ten artykuł to bezmyślna nagonka zeby wystarczyć ludzi. 20:05, 05.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nonamenoname

4 3

bronić własnego domu przed złodziejem, a postrzelić swojego kumpla w trakcie kłótni to dwie różne sprawy, kto normalny na umyśle tak robi? na sztafecie dokładnie przedstawili strzelającego - tacy ludzie nie powinni mieć nawet dostępu do czarnoprochowców, sytuacja jest doskonałym przykładem, że sprzedaż broni czarnoprochowej powinna być dla osób karanych zakazana. 22:20, 05.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

namename

0 1

jakiego kumpla jaki kumpel *%#)!& auto zeby je skasowac ??
kazdy ma prawo konstytucyjnie bronic swojego domu mienia rodziny zdrowia zycia przed każdym kto chce ci zaszkodzić nie ważne czy to kumpel czy ktos z rodziny....
Tomasz jest tu ofiara systemu powinien być brany z jego postawy przykład a nie stawiane jakies nie podstawne zarzuty prokuratura w nisku DNOOOO!!!
co do sztafety to zwykły szmatławiec.... 07:58, 06.10.2017


AMAM

3 6

Postrzelonego znaleziono na posesji. Normalna osoba nie posiada w domu broni. i co jest wazne czy w aucie sa slady krwi? Ewidentne wrabianie w kradziez auta 08:40, 06.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czytaj ze zrozumieniczytaj ze zrozumieni

2 1

skoro policja podaje ze wsiadł za kierownice i chcial odjechac a ten strzelil to jakie wrabianie? od korwina jestes czy co? 09:25, 06.10.2017


JurekJurek

4 3

Co za bzdura, wszystkie komory załadowane. Poza tym wygląda na to, że tamten chciał ukraść samochód, sąd rozstrzygnie jeśli doszło do niewłaściwego użycia broni odpowie za uszkodzenie ciała z niebezpiecznym narzędziem. Gdyby miał obok siekierę to by jej użył, widelec też albo nawet pigułki wczesno-poronne. Zwykła fałszywa flaga, robią zamęt bo chcą przepchać ustawę pod siebie. Akurat teraz ma wejść, karma dla idiotów normalny Polak to widzi a półgłówki nie, niestety tych ost. nie brakuje. Poza tym redakcjo wstydź się za tak słaby art. 17:22, 06.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nizanskie.infonizanskie.info

1 0

Drogi czytelniku Jurku; nim wydasz wyrok przeczytaj opis pod zdjęciem: "ilustracja poglądowa", co do treści artykułu, jest oznaczone źródło, jego autorem jest KPP w Nisku. 17:36, 06.10.2017


AminAmin

1 2

Jak to jest ze w tym kraju robi sie za statystyke jak mozna stawiac zarzuty jakie kolwiek komus kto broni sie na wlasnej posesji jeszcze dojdzie do tego ze zlodziejaszek dostanie odszkodowanie....
A chlopaczek wyrok porazka ......co z naszymi prawami 17:57, 06.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nizanka...nizanka...

4 0

Tomasz okłamał policje ze kolega chciał mu ukrasc samochód dlatego ze postrzelił kolege nie musiał jej używac w inny sposób mógł problem rozwiaząc, po wypiciu alkoholu nie powinien mieć broni przy sobie, kilka lat temu był karany. Agresja nie nie rozwiazuje problemow... 20:15, 06.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AMAM

4 1

Dokładnie Tomasz okłamał policje ze kolega chciał mu ukrasc auto w ten sposob sie broni teraz. Tomasz jest osoba niezrownowazona psychicznie i karany.Normalna osoba nie posiada broni w domu. 10:58, 07.10.2017


REKLAMA

kamilka ....kamilka ....

2 0

nizanka o jakim klamstwie mowisz z tego co wiem strzal padl kiedy zlodziejaszek probowal uciec z samochodem i próbując potrącić gospodarza ale o tym wzmianki w aktach nie ma policja zapomniala xD ale w sadzie pod przysiega Klamać Potrafia z komendy w nisku.... np Pan PIROG
a Pani prokurator z niska hmm jak sie da w łapke to sie idzie do domku a takto robi sie za statystystyki 07:40, 07.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NizankaNizanka

1 0

Tomasz pijany strzelal do kolegi z okna, kolega nie chciał mu auta ukrasc zreszta Tomasz pozwalał mu jezdzic swoim autem wiele razy. Kolega to kolegi nie strzela mogł mu krzywde zrobic na całe zycie... 17:27, 07.10.2017


zomozomo

0 0

mówisz, że tak porządny policjant jak pan P. kłamie? Nie ładnie. 09:44, 08.10.2017


KamilkaKamilka

2 2

o jakim klamstwie ty piszesz nizanka??
z tego co wiem strzał padl kiedy złodziejaszek próbował odjechać autem i potracić przy tym gospodarza ale w zmianki o tym w aktach nie ma Policja ZAPOMNIALA DODAC?
Ale pod przysięga w sadzie potrafią kłamać i wrabiac np Pan PIRÓG...
A Prokuratura w nisku smiech na sali jak sie da łapówkę pani prokurator to siedzi sie w domku a jak sie nie ma pieniążków to robi sie za statystyki ....
07:45, 07.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prawy i s.prawy i s.

0 0

tak publicznie pisac że niby funkcjnariusz wymiaru sprawiedliwości przyjmuje korzyści finansowe za uwolnienie to poważne pomówienie. Ja bym uważał na takie osądy bo ktoś jeszcze zapuka do drzwi twoich... 10:42, 07.10.2017


AMAM

4 0

A ze w tym dniu Tomasz prowadził auto pod wpływem alkoholu to powiedział policji? 09:30, 07.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AMAM

5 1

Zwykły człowiek przy sobie nosi telefon, chusteczki, dokumenty ale nie bron. Normalna osoba w takiej sytuacji zadzwoniła by na policje albo w inny sposob rozwiazała problem. 11:08, 07.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A trzeźwy to by strzA trzeźwy to by strz

1 1

Lepiej używa broni od policji tym bardziej mając 1.5promila trafił w cel, a często trzeźwy policjant ma z tym problem (wystrzeli cały magazynek, by trafić jedna kulą w napastnika) 09:42, 09.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma Piotr Kania, ul. Paderewskiego 7.lok 2 Nisko, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez Piotr Kania, ul. Paderewskiego 7.lok 2 Nisko i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© nizanskie.info | Prawa zastrzeżone